Poradenství

Objevují se případy, kdy pojišťovny neoprávněně krátí pojistné plnění. Pojišťovny spoléhají, že se klient neozve a spokojí se s nižším odškodným. Vymýšlejí výmluvy, kde hledají odůvodnění krácení pojistného plnění. Například v nesprávném postupu při vyřizování oprav, nepřiměřeně drahé náhradní díly, nebo typický případ – v nižší tržní ceně vozidla před havárií. Apod.

Někteří klienti se už rozhodli, že to nenechají jen tak a budou se s pojišťovnami soudit. Dobrá zpráva je, že pojišťovny většinou své rozhodnutí o odškodném přehodnotí ve prospěch klienta. V případě soudních sporů je valná většina poškozených klientů u soudu úspěšná a pojišťovny tak musí vyplatit danou částku.

Proto pokud budete mít v pojistném plnění podezření z krácení na odškodném, neváhejte a kontaktujte nás.